Teknik Servis , Kimlere hizmet vermekte? Nasıl Başvurabilirim? Hangi işlemleri kapsar?

Son Güncellenme Zamanı bir yıl önce

Teknik Servis desteği; sadece kuruma ait laboratuvar , akademik ve idari personelin odalarında kullandığı BİLİŞİM donanım ve uygulamalarını kapsar. 

Geçici veya kalıcı çözümlerle , kurum içi iş süreçlerinin devamını sağlamaya destek vermek amaçlanmaktadır.

Eğer kuruma ait bir bir bilişim cihazınız varsa www.teknikdestek.yildiz.edu.tr adresinden teknik servis destek talebi oluşturabilirsiniz. BİDB Teknik Destek birimi sizinle irtibata geçecektir. 

Dikkat edilecek hususlar;

1. Şahsi bilgisayarların bakım ve onarımları Teknik servis kapsamında değildir.

2. Kuruma ait olmayan lisans ve yazılımlara destek verilmemektedir.

3. Donanım arızası olduğunu tespit ettiğiniz bilgisayar yeni ise, garanti kapsamı altında olduğundan bağlı olduğunuz bölümler üzerinden ilgili yetkili servisine gönderimini sağlayınız. Garanti süresi devam eden ürünler bilgi-işlem tarafından değil, tam yetkili servisleri üzerinden onarılmaktadır.

4. Yerinde işletim sistemi, donanım-yazılım kurulum ya da parça montajı yapılmamaktadır. Bu tür taleplerinizde bilgisayarınızı bilgi-işlem merkez binasına ya da varsa bulunduğunuz yerdeki bilgi-işlem sorumlusuna ait odaya teslim etmelisiniz. Gönderim ile ilgili olarak bina sorumlularından yardım isteyiniz.

5. Gönderiniz eski veya kullandığınız bir bilgisayar ise yedekleri sizin tarafınızdan alınmış olması şarttır. Teknik Servis yedekleme yapmamaktadır. Ayrıca verileriniz sizin sorumluluğunuzda olduğundan VERİ KURTARMA işi de kesinlikle yapmamaktadır.

6. Teknik Servise gönderdiğiniz bilgisayarda sahibinin iletişim bilgileri , sorunla ile kısa bir bilgi ve ulaşabileceğimiz bir telefonu not edilmiş olmalıdır.

7. Teknik Servis de sürekli yedek parça bulundurulmamaktadır. Bu nedenle (ram takviyesi, harddisk, ekran kartı takılması vs.) montaj parçalarını sizin temin etmeniz gerekmektedir.

8. Bilgisayarınızdaki sorunun uzaktan bağlantı desteği veya telefon ile çözülebileceğini düşünüyorsanız teknik destek talebinizde bunu belirtmeyi unutmayın.

9. Teknik servis; bölümlerinizdeki bilgisayar laboratuvarlarının, sorumlusu ve yöneticisi değildir. Sizi aşan Laboratuvar sorunlarını toplu olarak not edip laboratuvar devreye sokulmadan önce teknik desteğe bildirip, çözdürmeye gayret etmelisiniz.

10. Hurdaya ayrılacak veya zimmetten düşülecek her bilgisayar için teknik rapor HAZIRLANMAMAKTADIR. Eski ve teknik servis kaynakları üzerinden düzeltilmesi mümkün olmayan arızalı bilgisayar yerine, yeni bilgisayar taleplerinizde teknik rapor HAZIRLANMAKTADIR. Bununla ilgili bağlı olduğunuz taşınır kayıt yetkilisinden bilgi alınız.


Lütfen Bekleyin!

Lütfen bekleyin... bir saniye sürecek!