Merhaba,
E-postanıza bağlantı yaptıktan sonra, E-posta alıp veremediğinizi düşünüyorsanız. Şifrenizi resetlemenizi ve aşağıdaki yöntemleri başvurmanızı öneririz.
>> Cihazın internet bağlantısınız kontrol ediniz.
>> Outlook hesabınıza bağlanınız sağ üst köşeden ⚙ Ayarlar > Posta > Kurallar - Kural varsa kontrol ediniz ve gereksizse kuralı kaldırınız.
>> ⚙ Ayarlar > Posta > İletme - E-postamı şu adrese ilet kısmında bulunan eposta adresini siliniz. İletmeyi etkinleştir seçeneğini kapatınız.
>> Kendinize ait kişisel bir posta hesabından kurumsal E-posta hesabınıza bir eposta gönderiniz. Kişisel posta hesabında aşağıdaki şekilde bir mesajla karşılaşıyorsanız. Hesabınız kilitlenmiştir. www.teknikdestek.yildiz.edu.tr adresinden olay-kayıt-ihbar talebinde bulunmanız gerekmektedir.
Please wait... it will take a second!