E-postanıza giriş yaptıktan sonra, mail alıp veremediğinizi düşünüyorsanız. Şifrenizi resetlemenizi ve aşağıdaki yöntemlere başvurmanızı öneririz.
Cihazın internet bağlantısını kontrol ediniz.
Outlook hesabınıza bağlanınız sağ üst köşeden ⚙ Ayarlar > Posta > Kurallar - Kural varsa kontrol ediniz ve gereksiz ise kuralı kaldırınız.
⚙ Ayarlar > Posta > İletme - E-postamı şu adrese ilet kısmında bulunan e posta adresini siliniz. İletmeyi etkinleştir seçeneğini kapatınız.
Kendinize ait kişisel bir e-posta hesabından kurumsal e-posta hesabınıza bir e posta gönderiniz. Kişisel posta hesabında aşağıdaki şekilde bir mesajla karşılaşıyorsanız. Hesabınız kilitlenmiştir. teknikdestek.yildiz.edu.tr adresinden "Bilgi Güvenliği İhlali" yardım konu başlığı altında talepte bulunmanız gerekmektedir.