Merhaba,
Kurumumuzda öğrencilere "Öğrenciler için Office 365 A1 PLUS" lisansı ve personele "Fakülteler için Office 365 A1 PLUS" lisansı otomatik olarak atanmaktadır. Eğer aboneliğinizi ve detaylarınızı görmek istiyorsanız, aşağıdaki adımları takip edebilirsiniz:
NOT : NOT: Lisansla ilgili sorun yaşamanız halinde, lisansınızı kontrol edin. Başka bir bilgisayarda online programı deneyin. Sorun devam ederse destek talebinde bulunabilirsiniz.
A - Öğrenciler için Exchange Online (Plan1) Öğrenciler için verilen en basit sürümdür, A1 ve A1 plus lisansının parçasıdır. ( Kişiler , Outlook , Takvim ve ToDo )
B - Öğrenciler için Office 365 A1 Office 365 A1, öğrencilere e-posta, belge paylaşımı, iletişim ve işbirliği araçları gibi temel Office deneyimini sunar. Bu paket, Exchange Online Plan1, Eğitim Analizi, SharePoint (Plan 1) gibi özellikleri içerir. Öğrenciler için geniş bir Office 365 deneyimi sunar. (Delve,Engage,Excel,Forms,Kaizela;Kişiler,Lists,Loop,OneDrive,OneNote,Outlook,Planner,PowerApps,PowerAutomate;PowerPages,PowerPoint;project,SharePoint,Stream,Sway,Takvim,Teams;ToDo,Visio,Whiteboard,Word)
C - Öğrenciler için Office 365 A1 PLUS Bu paket, Office 365 A1'in özelliklerine ek olarak Office uygulamasının en son masaüstü sürümünü indirmelerine olanak tanır.
D - Fakülteler için Office 365 A1 Fakülteler için sunulan bu paket, e-posta, belge paylaşımı ve işbirliği araçlarını içerir. Ayrıca, yönetim yeteneklerini de içerir ve öğrenciler için Office 365 A1 ile benzer özelliklere sahiptir.
E - Fakülteler için Office 365 A1 PLUS Fakülteler için genişletilmiş bir Office 365 deneyimi sunar. Bu paket, e-posta, belge paylaşımı, iletişim araçları ve yönetim yeteneklerini içerir. Ayrıca, öğrenciler için Office 365 A1 PLUS gibi ekstra özellikleri barındırır.
F - Dynamics 365 Customer Voice Trial Bu deneme sürümü, müşteri geri bildirimlerini toplama, analiz etme ve yönetme imkanı sunar. Microsoft Forms (Plan E5), Power Automate for Dynamics 365 Customer Voice ve Power BI (ücretsiz) gibi özellikleri içerir.
UYGULAMALAR
Delve : Kiminle hangi konu üzerinde çalıştığınıza bağlı olarak kişisel içgörüler ve önemli bilgiler edinin.(İletişim)
Engage : iş ve sınıf arkadaşlarınızla bağlantı kurun , bilgileri paylaşın ve projeler için bir araya gelin.(Üretkenlik,İletişim,Çalışan deneyimi))
Excel : Veri tabanlı hesaplamalar, analizler ve veri görselleştirmeleri için elektronik tablo programıdır. (Veri Analizi, Hesaplama, Görselleştirme)
Forms : Anketleri ve testleri özelleşitirin , gerçek zamanlı sonuçlar alın. (Üretkenlik, Yardımcı Program,Eğitim,)
Kaizela : İş süreçlerini geliştirmek ve işbirliğini artırmak için kullanılan bir platformdur. (İyileştirme, İş Süreçleri, İşbirliği)
Kişiler : Kişileri gruplayın , paylaşın ve yönetin ( Yardımcı Program,)
Lists : Kullanıcıların listeler içinde veri oluşturmasına , bu verileri paylaşmasına ve izlemesine izin verin. (Üretkenlik, İçerik yönetimi)
Loop : Ekiplerin birlikte düşünmesini , planlamasını ve oluşturmasını sağlar. (Üretkenlik,)
OneDrive : Bulutta depolama ve dosya paylaşım hizmetidir. (Bulut Depolama, Dosya Paylaşımı, Veri Yedekleme)
OneNote : Not alma, notları organize etme ve paylaşma programıdır. (Not Alma, Organizasyon, Paylaşım)
Outlook : E-posta yönetimi, takvim ve görevlerin organizasyonu için bir e-posta istemcisidir. (E-posta, Takvim, Görev Yönetimi)
Planner : Planlar oluşturun , görevleri düzenleyin ve atayın , dosyaları paylaşın ve ilerleme durumu güncelleştirmeleri alın. (Üretkenlik, Eğitim, Proje yönetimi)
PowerApps : Kuruluşunuzun zaten kullandığı verilerle mobil uygulamalar ve web uygulamaları oluşturun. ( Geliştirici araçlar, )
PowerAutomate : Çalışmalarını basitleştirmek için dosyaları ve daha fazlasını eşitleyin. (Üretkenlik, Yardımcı Program)
PowerPages : Güvenli , az kodlu iş web sitelerini kolaylıkla oluşturmak için Copilot’un gücünü açığa çıkarın. (Üretkenlik, Yardımcı Program, Geliştirici araçlar)
PowerPoint : Sunum hazırlama, düzenleme ve gösterme için bir sunum programıdır. (Sunum Hazırlama, Görsel İletişim, Sunum Gösterimi)
Project : Proje planlarını geliştirin , görevleri atayın , ilerleme durumunu izleyin ve bütçeleri yönetin. (Üretkenlik,Proje yönetimi)
SharePoint : Ekip çalışmasını güçlendirmek için içerikleri , bilgileri ve uygulamaları paylaşın ve yönetin. (Üretkenlik, İçerik yönetimi)
Stream : Derslerin, toplantıların , sunumnların ve eğitim oturumlarının videolarını paylaşın. (Üretkenlik,)
Sway : Etkileşimli raporlar ve sunular oluşturun. (Üretkenlik, Yardımcı Program, Eğitim)
Takvim : Zamanlamanızı yönetin ve paylaşın(Üretkenlik,İletişim)
Teams : Ekiplerin işbirliği yapması, toplantılar düzenlemesi, sohbet etmesi ve dosya paylaşması için idealdir. (İletişim, Üretkenlik, İşbirliği)
ToDo : Görevleriniz listeleyin ve yönetin. (Üretkenlik, Yardımcı Program)
Visio : Karmaşık bilgileri görsel olarak basitleştirin ve iletin. (Üretkenlik, Yardımcı Program)
Whiteboard : Kalem dokunmatik kullanım ve klavye için tasarlanmış serbest biçimli bir tuval üzerinde tasarım yapın ve birlikte çalışın. (Üretkenlik,İçerik yönetimi,)
Word : Belge oluşturmanız, düzenlemeniz ve biçimlendirmeniz için metin işleme programıdır. (Yazım, Düzenleme, Belge Oluşturma)
Please wait... it will take a second!