Bilgisayarımda Outlook Açamıyorum! Cihazım Etkin Değil! 135011 Hata Kodu Alıyorum!

Son Güncellenme Zamanı 3 ay önce

Merhaba,

Outlook kullanmaya çalıştığınızda 135011 hata kodunu alıyorsanız, bu cihazınızın etkin olmadığını gösterir. Bu hatanın olası nedenleri şunlar olabilir:

  • Cihaz, kuruluşun güvenlik politikasına uymuyor olabilir. Örneğin, cihazda güncel olmayan güvenlik yazılımı bulunabilir veya şifre yeterince güçlü olmayabilir.
  • Cihaz, kaybolmuş veya çalınmış olarak bildirilmiş olabilir. Bu durumda, yönetici cihazı devre dışı bırakarak verilerin çalınmasını veya sızdırılmasını önleyebilir.
  • Kullanıcının hesabı askıya alınmış veya kapatılmış olabilir. (Bakınız:Hesabım ne zaman kapanmakta.)

Hata kodunu düzeltmek için kullanıcıların aşağıdaki adımları takip etmeleri gerekmektedir:

  1. Kuruluşunuzun yöneticisine başvurun. Yönetici, cihazın neden devre dışı bırakıldığını açıklayabilir ve sorunu çözmek için adımlar sağlayabilir.
  2. Cihazda gerekli güvenlik güncellemelerini yükleyin.
  3. Cihazın şifresini güçlü bir şifreyle değiştirin.
  4. Cihaz kaybolmuş veya çalınmışsa, bunu yöneticinize bildirin (hesabınızın bağlı olduğu cihazı kapatabilirsiniz.)

Lütfen Bekleyin!

Lütfen bekleyin... bir saniye sürecek!