Destek Talebi Oluşturmak için Lütfen Aşağıdaki Formu Doldurunuz.
DİKKAT: Destek bildirimi açmadan önce, sizin için hazırladığımız sık sorulan sorular'ı kontrol etmenizi rica ederiz. Böylece çok daha kısa süreler içinde sorununuzun çözümünü sık sorulan sorularda bulabilirsiniz.
Size yardımcı olabilmemiz için lütfen formda yer alan bilgileri doğru ve eksiksiz yazınız.Üniversitemiz kurumsal e-posta adresleriniz ile başvuru yapılmalıdır (*@...yildiz.edu.tr). Kurumsal E-posta adresinizi bilmiyorsanız veya erişemiyorsanız şahsi mail adreslerinizi belirtebilirsiniz, bu durumda Talep Detayları altında yer alan alanda Dosyaları sürükle ya da seç kısmından personel veya öğrenci kimliğinizin fotoğrafını yükleyerek talep oluşturmanız gerekmektedir.
Giriş bilgilerini hatırlamayanlar; http://mail.yildiz.edu.tr adresi üzerinden mail adresinizi (std.yildiz.edu.tr uzantılı) yazdıktan sonra şifremi unuttum ya da forgot my password seçeneğini kullanarak telefon numaranız ile şifrenizi sıfırlayabilirsiniz. Eğer mail hesabınız hiç oluşturulmadıysa ve bilgiler iletilmediyse Öğrenci E-posta Sorunları kategorisinde talep kaydı oluşturabilirsiniz.
NOT: Değiştirmiş olduğunuz şifreniz ile e-posta sistemine ve online eğitim sistemine giriş yapabilirsiniz. Eğer online eğitim sistemine giriş probleminiz olursa lütfen uzem@yildiz.edu.tr adresi ile iletişime geçiniz.
Yeni Öğrenci Bilgi Sistemi uygulamamıza yönelik süreçler artık Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı birimimiz bünyesinde yürütülmektedir. Bu bağlamda, OBS (USIS) talepleriniz Bilgi İşlem Daire Başkanlığı teknik destek sürecine doğrudan dahil olan bir durum değildir. İlgili hususlar açısından belirtilen birimimize obs@yildiz.edu.tr ve ogidb@yildiz.edu.tr e-posta adresleri vasıtasıyla erişebilirsiniz.
Lütfen bekleyin... bir saniye sürecek!