Toggle navigation
Merhaba Ziyaretçi
Support Center Home
Knowledgebase
Open a New Ticket
Check Ticket Status
Search
Frequently Asked Questions
Search Results
16 FAQs matched your search criteria.
How can I get the name.surname@ e-mail address?
E-posta hesabım kilitlendi!.. E-posta gönderemiyorum? Hesabım çalındı? E-posta hesabım spam postalar gönderiliyor?
How can I find out my e-mail first login password?
E-postada ismim yanlış gözüküyor, nasıl değiştirebilirim?
How to Fix Office 365 Error 700003 !...
Office 365 hesabım ile microsoft yazılımlarına nasıl ulaşabilirim? Azure Dev Tools giriş yapmak? Microsoft lisanslı yazılım nasıl indirebilirim?
Office365 Lisans nasıl atanır? Office 365 programları kullanmak istiyorum, "LİSANS ATANMADI" uyarısı alıyorum.
What is the Student Email address? What will the corporate e-mail name be like?
When is my student email account deleted?
Onedrive hakkında daha detaylı bilgi nereden öğrenebilirim?
Online.yildiz.edu.tr adresine e-postamla giriş yapamıyorum.
Şifre oluşturamıyorum? Yeni parola oluşturamıyorum?
How can I reset my password? I'm logged into my email but I don't remember the password I created?
Spam folder, what is it? Why are my emails going to the recipient's spam folder? What are the reasons for emails being marked as spam and ending up in the spam folder?
Üniversite haberleri bana gelmemektedir. Gruplara nasıl üye olabilirim?
When does the university close my Office account? Can I continue using my account after graduating?
Help Topics
Başvuru Sistemleri / Akademik Etik Kurulu Başvuru Sistemi
Kurum İçi Uygulamalar / Licensed Software, Antivirus
E-Posta / Student E-Mail
Categories
Current Announcements
Teknik Servis Sorunlar ve Çözümler
Application Password Notifications
Web Site ve FTP Hizmetleri Hakkında
YTÜ BİDB Hizmetleri ve kapsamları hakkında;
Student Email Notifications
Please Wait!
Please wait... it will take a second!